"Look At Nature İn a Different Way" e-twinning projemiz başlamıştır.

11.01.2022 328

'LOOK AT NATURE IN A DIFFERENT WAY' eTwinning projemize  1.01.2022 tarihi itibariyle başladık.

4 ay sürecek projemizin kurucuları okulumuzda görev yapan Fen Bilimleri öğretmeni Ali Damar''dır. Projemiz Uluslararası bir eTwinning projesidir. Projemiz 6 ülkenin katılımı ile oluştu. (İspanya, İtalya, Romanya, Türkiye, Polonya, Yunanistan)

PROJEMİZİN AMACI

1. WEB 2.0 araçları kullanılarak küresel ısınmanın nedenlerinin (tüketim çılgınlığı, ulaşım vb.) anlaşılması, sonuçları ve çözüm önerilerinin kavranması

2. Fotoğraf çekimleri, posterler, panolar, kolajlar, bulmacalar yapılması amaçlanmaktadır.

3. Öğrencilerin küresel ısınma ile ilgili hazırladığı küçük küpler.

4. Yapılan etkinlikler ile, küresel ısınma konusundaki farkındalıkları artacak.

5. WEB 2.0 araçlarını kullanmaları ve yaratıcı düşünme becerileri gelişecek,

6. Fotoğraf sanatına ilgileri artacaktır.


HEDEFLER

1. Küresel ısınmanın nedenleri ve sonuçları ve geri dönüşüm dışında farklı çözümler üzerinde çalışarak sosyal sorumluluk bilincini geliştirmek.

2. Kendi kendine afiş, fotoğraf çekimi, kolaj, pano ve bulmaca oluşturarak yaratıcı düşünme becerilerini geliştirmek

3. Web 2.0 araçlarını aktif olarak kullanarak dijital yetkinliklerini geliştirmek,

4. Yeni çözümler arayarak aktif düşünme ve karar verme becerilerini geliştirmek Projenin belirli aşamalarında.

5. Küresel ısınmanın çevredeki nedenlerini ve sonuçlarını fotoğraf dili ve diğer teknikleri kullanarak açıklayarak görsel okuma becerilerini geliştirmek.

 
BEKLENEN SONUÇLAR

1. eTwinning kültürünün okullarda yaygınlaştırılması,

2. Sanal sergi gibi nihai ürünün sunumu,

3. Proje öğrencileri ve öğretmenler dışındaki okullarda ortak çalışmanın yaygınlaştırılması,

4. Farklı kültürlerden insanlarla etkileşim kurarak empati becerilerinin kazanılması ve coğrafyalar,

5. Diğer teknikleri kullanarak (kolaj, origami, yapboz, poster vb.) öğrencilerin fotoğraf becerilerini

geliştirme, el becerilerini ve yaratıcı düşünmelerini geliştirme,

6. Dijital yeterliliklerinde artış (Web 2.0 araçlarının kullanımı ile).

7. Öğrencilerin bir konuda yaratıcı yazma, çözüm arama ve bulma becerilerinin geliştirilmesi.

11-01-202211-01-2022